Ett tag sedan

Det var ett tag sedan jag var inne och skrev något. Dagarna bara springer iväg. Är det inte möte så är det fest och julb ord. Jag känner mig som en stoppad gris, men det hör väl till den här tiden. Igår sydde jag en jätte fin kudde som jag trar att Max skall få i julklapp. Skall ta kort och visa den en annan dag. Skall sy ett litet docktäcke till Maria på Oppens lilla Elsa. Kul att göra saker till banrdoms kompisars barnbarn. Skall se om jag kan ta tag i det imorgon. Jag har även skolarbeten att göra. Skall läsa om månggiften och vi skall diskutera detta i grupper på torsdag. Det har gått bra hittills och jag tycker det är urkul att läsa. Det enda är att det blir andra saker som blir isidosatta, men så är det. Man kan inte hinna allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0