juldags kväll

Skall skriva några rader. Har packat och sitter nu och läser lite bloggar. Det är så¨kul att titta på alla bilder och glada barn. Imorgon åker vi till Dalarna och blir där en vecka. Skall bli skönt att komma hemifrån. Jag skall köra 40 mil själv. Det har jag aldrig förrut gjort, men det skall nog gå bra. Janne har köpt en bil till sin dotter och hon väntar på att få den, därav går två bilar från säm. Vi skall försöka komma iväg så att jag slipper att köra när det är mörkt.
Till alla er som läser min blogg önskar jag ett riktigt gott nytt år så höres vi 2009. Skall se om jag blir duktigare på att blogga då

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ha det så bra i Dalarna! Hälsa alla där och Gott Nytt År på Er!

2008-12-26 @ 09:07:24
Postat av: Åsa

Gott Nytt År! Hoppas att år 2009 blir ett riktigt bra år!

Kram från Åsa

2008-12-30 @ 20:21:29
URL: http://www.lapoterie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0