Fredag kväll

Skall skriva några rader. Veckan har förflutit. Vi har haft 25 års kalas till Mikael. Det bjöds på en go middag och vi hade jätte trevligt. Tänkte göra ett axplock av mina bilder. Vicky efterlyste det.

Mikael 25 år. Moa är allt bra gla i sin morbror. I bakgrunden ser ni Andreas om mig.







Andreas och Janne. Ryggarna tillhör Vicky och Tony





Mikael, Anders och Tim.



Tony, Vicky, Anders ,Mikael och ryggen på Andreas. Visst ser det trevligt ut.



En typisk Max och Mikael bild. Min lilla mys Max

Nu har jag gjort ett lite kolage över Mikaels 25 års kalas. Jag får citera Gun Törnros barnbar när hon sa till Gun "vad du har utvecklats tekniskt farmor" när Gun klarade av att sätta på DVD. Så känner jag mig varje ggr som jag klarar av att lägga in bilder och nu har jag även överfört kort i från kameran till datan. Inte illa va!!!!!!!!!!!
Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0