söndag kväll

Hej hej.
Nu är det snart en ny vecka med nya utmaningar. Max har kommit till oss. Han skall sova över till på tisdag kväll. Just nu ligger han och sover, men det tog sin lilla tid innan han somnade. Det är allt bra kul med barnbarn. Imorgon skall jag till Line och ha en keramikvisning. Det skall bli kul. Behöver komma ut ibland annars blir vardagen urtråkig. Har varit inne och sökt på nätet hela kvällen. Skall gör ett arbete om hur media påverkar våra normer. Vi blir mer påverkade än vi tror. 8-12år det är då man blir mest påverkad stog det på en sida som jag var inne och läste. Jag har även kollat på lite utblidningar till mig själv. Det finns några utbildningar i Höör som jag kan tänka mig. Antingen stresspedagog eller friskvård. Vi får se vad det blir. Det hänger lite på hur jag kommer att må och ekonomin. Det koster runt 40 tusen att gå en sådan utbildning. Just nu är jag inte speciellt rik, men kommer jag igång att jobba är det lättare att snåla och sätta undan pengar. Nu skall jag gå och lägga mig. Klockan är mycklet God natt alla som läser min blogg:

Kommentarer
Postat av: maggis

hej hej



var ett tag sen vi hördes även om jag fick en hälsning via mamma igår. tycker du skall satsa på den där stresspedagog utbildningen, om du känner att kroppen orkar vill säga. tror det finns en marknad för det och att du därmed lätt kan få ihop pengarna som utbildningen kostar. men det kräver ju att man kan ligga ute med det.



själv på tal om stress fattar jag ingenting. jag är superstressad och har aldrig läst så mycket som jag gör nu, men det är nu jag får dom högsta betygen och jag fattar ingenting. borde ju vara tvärtom att det går dåligt när man läser 200%, så om du i framtiden kan förklara det här för mig vore jag glad :D



hälsa janne!



kram

2008-11-24 @ 01:07:17
URL: http://www.blaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0