Söndag kväll.

Veckan har förflutit och nu är det snart en ny vecka. Jag har suttit och gjort ordet till lapoteri och tupperware. Till veckan skall jag sätta upp mitt keramik och bjuda in massor av folk. Har suttit och gjort inbjudan till tre olika dagar. Onsdag, Torsdag och söndag. Är det någon som läser min blogg och inte blivit bjuden så är det bara att hänga på.
Var hos doktorn i fredags och blev sjukskriven till den 15 januari. Hon var övertygad om att jag har haft ett diskbråck som håller på att läka. Jag måste ta det lugnt och får inte lyfta och ta i för mycket , sa hon.
Jag får nog inse att jag får ta det lugnt i framtiden. Det är lite tråkigt, men så är fallet. Jag märker tydligt att jag inte orkar som jag har gjort tidigar. Det är bara att gilla läget.
Jag har börjat att julpynta. Så här tidigt har jag aldig satt fram tomtar förrut, men i år skall jag vara ute i god tid. Skall städa och göra klart månd och tisdag. Jag har strukit dukar och gardiner, satt fram ljusstakar och vissa tomtar.

Kommentarer
Postat av: maggis

trevlig lucia moster

2008-12-13 @ 12:07:15
URL: http://www.blaj.se
Postat av: moster

tack skall du ha. hoppas att allt är bra med dig. här flyter det på kramar moster

2008-12-15 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0