Tisdag 4/11

Idag har vi firat Mikael som fyller 25 år. Alla mina nära och kära kom och vi åt en god middag.Det blev älgstek med gräddsås och kokta grönsaker. Till efterrätt hade jag gjort en äpplepaj och vaniljsås. Det blev uppskattat och jag känner mig så glad i mitt modershjärta.
Imorgon skall jag åka till röane och passa Tim. Dom skall på begravning till Tonys goa morfar. Det var en mysig gubbe, så jag kommer att tänka på dem alla imorgon. Ett avsked är ett avsked även om personen är gammal. Tim är faktiskt lik Arngott och det är inte fy skam för han såg bra ut.
På hemvägen skall jag stanna i vävstugan och väva en stund.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack för igår mamma!



Vi hade det mycket trevligt och Tony tyckte att maten var jättegod. Skulle vara kul om du fick lagt in några kort ifrån gårdagen.



Kram viktoria

2008-11-05 @ 08:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0