En ny vecka

Det är måndag och en ny vecka stundar. Har inte gjort så mycket idag. Var en sväng till ekdungen och det är allt som har hänt hittils. Har börjat att sticka byxorna till den hemstickade tomten som jag började med  för ett tag sedan. Det är lite pilligt, men kul i alla fall.
Det verkar inte vara någon grej att sälja docktäcke på tradera. Har inte blivit ett enda bud. Auktionen går ut den 8 okt. så jag får se om det händer något. Jag har ialla fall gjort en test. Är snart klar med babytäcket. Vet inte om jag skall sätta ut det till försäljning eller om jag skall skaffa kunder på annat sätt. Jag är ute och läser andras hemsidor och bloggar som håller på med hantverk och dom verkar sälja på annat sätt. Vi får se vad det blir. Jag mår ialla fall bra när jag skapar mina alster och det är huvudsaken. Min kropp orkar ju inte så mycket just nu men när jag skapar känner jag mig nyttig och en harmoni i själen.
Veckans råd: "Lägg alla negativa tankar och känslor bakom dig och släpp fram barnet inom dig. Då händer det något i kroppen. Din positiva sida kommer fram. Tänk så härligt!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0