Kunde inte sova

Jag hade tjejträff igår kväll och jag gick och la mig kl. tre, men vaknade efter några timmar klarvaken. Normalt är jag morrontrött, men inte idag. Jag har varit uppe några timmar. Jag har småplockat, tagit hand om disken och nu eldar jag. Det är ju riktigt kallt ute, men vi närmar oss ju den tiden.
Vi hade jättetrevligt. Jag hade gjort en pastasallad med kyckling och baccon och fruktsallad till efterrätt. Det är roligt att bjudningar ibland. Man kommer igång att städa och pynta.
Dagen planer: Har tänkt att börja gå igenom alla prydnadssaker som bara är inställt i en garderob. Jag har hur mycket saker som helst. Skall se om jag kan gallra bort något och lämna ner det till återbruket.  Janne kommer hem imorgon och det skall bli jätte kul. Anders kommer på sin årliga höstvisit. Han följer alltid med efter älgjakten och stannar några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0