Måndag kväll

Kom hem igår från en givande helg i göteborg. Nanne Grönvall var jätte bra och konferansen på Natures var också bra. Det var två läkare som pratade och broccolieffekten. Det finns ett kosttillskott som heter cogneco som innehåller broccoli, gurkmeja och selen. Det kommer fram mer och mer kunskap om hur bra broccoli är för människan. Det ger ett bra skydd till hjärnan (rostskyddar hjärnan) och har en inflammatorisk inverkan på kroppen för övrigt, men det är viktigt att tillägga att det är inte ett läkemedel som botar sjukdomar utan man mår bra av att inveserat i sin framtid. Jag har ätit detta i snart ett år. Det var en kille som berättade att han hade psoriasis atrit, med 50% utslag på kroppen. Nu har han 3% kvar och han har ätit cogneco. Är det någon som är intresserad så gå in på nätet och läs om www.broccolieffekten.com. Jag är inte så bra på att förklara vad den gör för verkan. Är det någon som känner sig lite kass, kan det vara värt att prova.

Hade en keramikvisning i Grebbestad förra veckan. Skulla ha en på onsdag, men hon flyttade fram den till januari 09. Skall sätta mig och boka lite visningar nu i november. Kommer att sätta upp keramiken och ha några visningar här hemma. Måste komma igång. Det är jättekul och fina produkter.
Har Moa. Hon skall vara här i 3 dagar. Vi har precis läst sagor Hon ligger uppe och sover (tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0