Min första auktion klar

Jag fick sålt mitt docktäcke och kudde för 111:-
Har suttit hela kvällen och slitit med en ansökan för Sotenäs MCC. Ibland kan man idiotförklara sig själv och undra varför man skall jobba ideelt, men är man en föreningsmänniska så är man. Nu är den ialla fall klar och jag skall luta mig tillbaks i min stickstol en stund till. Man blir en natt sudd när man inte har tider att passa, men tids nog är jag inne i schema tiden igen.
Imorgon skall jag ta mig an hemmet . Skall ha en tjejträff till fredag. Har bjutt hit Säm tjejer och damer. Tänkte vi skulle utöva lite handarbete, dricka lite vin och äta en sallad. Det är kul när det händer något. Man blir mer motiverad att fixa till hemmet när något kul skall hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0