Söndag kväll

Skall skriva några rader. Janne har kommit hem från dalarna, med en älgbalja. Vi skall snart sätta oss och packa kött. Det är några timmars arbete, men vi  har det mysigt när vi håller på. Jag har städat mina köksskåp och ett skåp som jag har i hallen. Jag försöker få lite ordning rund mig. Har inte röjt sedan jag flyttade in i huset. Behöver få en bättre struktur och ordning runt mig. Jag skall ta lite då och då. Nästa projekt  är chiffonjen. Frigör jag en massa ytor får jag bättre ordning i skåp etc. Jag har otroligt massa saker. Kan undra om man behöver allt???????????
Idag har jag passat Tim. Vicky, Max och Moa var på Tanumsstrand och badade. Vi hade mysigt jag och Timsen. Vi tog en promenad och han somnade ute i sin vagn. Då passade jag på att slutföra mitt arbete med mina köksskåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0