Fredag 090424

Nya inlägg.
Idag fick jag besök av Vicky och Tim. Oj vad det var kul. Denne lille kille är så himla go. När dom hade åkt fick jag fart. Kom på att det var alldeles för mycket skräp på alltan. Man skall ju inte behöva säga jajaj hela tiden utomhus. Jag fick ett ryck och samlade ihop allt skräp både inomhus och utomhus och så bar det i väg till tippen. Får passa på när Janne är hemma. Han får ta det som är tungt och jag det som är lätt.

När vi kom hem åkte Gun och jag till Hällvadsholm och köpte blommor. Det är livskvalitet tycker jag. I morgon har vi Dalslandsserien i Sotenäs, sedan är våta tävlingar över fram till hösten. Då kan jag luta mig tillbaks och bara betala de löpande utgifterna.

ha det så gott alla bloggande vänner!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0