Måndag 090420

Hej
Det var ett tag sedan. Jag har inte haft så mycket att förtälja. Jag brottas med en utsliten kropp och hur jag skall förhålla mig till detta. Det är inte lätt, men jag måste börja att acceptera min situation.
Jag har  mätt  mig och vägt mig. Siffrorna blev höga, men det skall jag råda bot på. Jag skall äta proteinpulver och middag. Denna ggr skall det fungera. Jag skall använda mina träningsredskap dagligen och promenera det jag orkar. Jag måste gå ut lite försiktigt.
Jag har tänkt att jag skall göra som i  Skippers program att efter 8 veckor skall jag se hur resultatet har blivit. Känns långt, men jag skall hålla mig ialla fall.
Om en stund skall jag åka till Bullaren och väva. Behöver väva klart, så att jag kan släppa det nu när våren kommer. När det är varmt ute vill man göra andra saker.

Ha det så gott till vi hörs igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0