söndag 16/8

Jag har inte skrivit på länge och kommer inte att skriva så mycket nu heller. Skall sätta mig en dag och samla ihop mig efter sommarens bravader.
Imorgon börjar jag en utbildning på nätet "acceptanskurs".Det går ut på att man måste acceptera sin situation om man skall kunna gå vidare med livet. I mitt fall handlar det om att acceptera den utslitna kropp som jag dras med. Skall bli intressant att se hur det fungerar.

Kommer att skriva en dagbok så att ni kan följa min resa (om ni tycket det är intressant). Jag har lite ideer om min framtid, men vet inte om det är genomförbart. Vi får se!

Jag brukar fixa det mesta, bara jag bestämmer mig. Väl mött alla nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0