Lördag 19/12-09

Hade en jätte trevlig dag och kväll igår. Det är längesedan jag har känt mig så glad. Min utbildning kan ingen värk i värden ta ifrån mig det är då sant. Nu får vi se hur framitden kommer att te sig. Det skulle vara konstikgt om jag av alla skulle få hel varaktig sjukersättning, så jag är inte förvånad om jag behöver jobba igen. Skall jag vara riktigt ärlig, så vill jag ut och jobba igen. Har lite att göra med mig sjölv just nu. Måste få ner mitt skyhöga kolesterol och mitt höga blodtryck. Jag har knifen på stupen. Måste bryta mitt mönster.

Om en stund skall jag åka till Norrtjärr och sova där över natten. Måndag börjar kampen mot ett lägre kolesterol och blodtryck. Det är inget att leka men, så jag måste skärpa mig. Tur att jag inte röker för då hade jag varit riktigt illa ute nu. Men som den kämpar människa som jag är skall jag klara detta också.



Ingela, rektorn och jag. Känner mig så himla glad. Har varit duktig om
jag får säga det själv. Betygen är bra. Med tanke på hur jag har mått
ohc mår är jag stolt över mig själv.


Nu får jag min brosch av Ingela.



Mina goa katter, Vickan och Wilma



Vad sägs om denna goa unge. Hos mormor får man då ha riktigt kul!
Tur att dessa ljuvlig ungar finns. Jag har två till men dom får vara med
i nästa blogginlägg.


Nu skall jag snart samla ihop mig och göra mig i ordning för färden till Norrtjärr. Trot s att det kan verka lite pessimistiska toner i mina inlägg, så har jag ett riktik liv och det är jag glad för.

Hej då alla mina läsande bloggkompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0