Onsdag 16/12-09

En konstig dag.

Var hos doktorn idag och hon sa att jag inte får lov att jobba mer. Jag har ett livslångt problem. Jag var så ledsen när jag kom hem. Janne fick ringa till NIklas och tala om att jag inte kunde spela bridge. Skönt att ha en så omtänksam sambo som jag har. Nu börjar min strid kan jag tro mot f-kassan etc. Jag skall ta en sak i taget, men ingen skall få köra över mig. Jag får plocka fram den kraft som jag inombords och kämpa.

Jag är riktigt ledsen. Jag hade sett framemot att börja jobba  Är det någon som vill ha en utsliten kropp så har jag en till salu och den är billig.  Det följer med ett gott hjärta.

Jag känner mig helt tom. Jag ger alla ett råd som läser min blogg. Lyssna på er kropp. Jag känner att jag inte har så mycket att skriva. Jag är verkligen ledsen och besviken på min situation.

Kommentarer
Postat av: maggis

kramar om syns på juldagen

2009-12-18 @ 21:53:14
URL: http://gorbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0