Torsdag 10 december 09

Nu har jag haft min redovisning. Det gick bra. Jag går i en så himla go grupp så nervös behöver man inte bli. Nu är det bara en vecka kvar. Tror jag är klar uska nästa fredag. Känner mig så stolt över mig själv. Nu är det bara att hitta ett jobb så att min kropp klarar av.

Var hos doktorn idag och hon misstänkte att jag kunde ha muskelreumatism. Skall ta prover imorgon. Kände mig lite nedstämd när jag kom hem för jag känner att det räcker med det som är. Men det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. Är det någon som vill ha en värkande kropp så har jag en till salu och den blir billig.
Nog om gnäll. Jag är ju en sann optimist så jag vet att det kommer att ordna sig på något sätt.

Nästa fredag skall vi ut och fira att vi har gått ur skolan. Vi skall till nautic.
Imrgon skall jag ta tag i resten av städningen. Tar det med ro. Det viktigaste är mina barnbarn och dom har jag haft tid med. Det känns så bra att jag har tagit mig den tiden.

Nu skall jag lägga focus på min KBT och mig själv. Jag skall ta en sak i taget så kommer det att bli bra.

Blogghälsningar från Ann-Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0