Fredag middag

Nu har jag krupit ur mitt bo. Har varit grundförskyld med trolig feber. Det har varit jätte jobbigt. Jag får så ont i kroppen när jag blir dålig. Var enda led värker och jag mår urdåligt. Det är tur att jag sällan är dålig. Fick ta mig en tur till Strömstad igår. Skulle in och röntga nacken och höger knä. Det gick relativt bra. Jag och Veronica passade på att ta en fika och gå runt i butikerna runt om. Strömstad är en gullig liten stad och det finns faktiskt många bra affärer. Jag åker väldigt sälla dit. Brukar vara när man skall till sjukhuset. Någon gång fram över skall jag kosta på mig choklad massage igen. Det gjorde vi på Vickys möhippa och jag hade gjort det en gång tidigare. Fick det i 50 års present av Gun, Jerker, Irene och Jonny. Det är urskönt.
Hoppas på en bra helg. Känner mig fortfarande lite kass så det får bli lite alvedon som kurreringsmedicin.
Ha en bra helg alla ni som läser mig blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0