5 januari

Året börjar inte som jag tänkte mig. Har åkt på ett ryggskott och mår inte bra. Hoppas att det är ett ryggskott så det inte är ett nytt ryggtillstånd med allt vad det innebär. Vet inte om jag orkar en ny resa. Det gångna året har inte varit speciellt roligt med tanke på hur jag har mått, men man får ta en dag i sänder och se var man landar.
Skall snart hoppa in i duschen. Stog upp med Janne idag och åt frukost. Tog en värktablett, vilket gör mig trött, sedan blev det ryggläge framför tv:n. Somnade bitvis. Man blir trött av värktabletter, men det är väl det som är mening att man skall sova och vila. Skall leta fram mina stavar och börja med stavgång, men endast en kort runda.

Kommentarer
Postat av: Dotra dí

Ha en trevlig tur med stavarna!!!!!

2009-01-05 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0