Lördag kväll 17 januari

Jag skall skriva några rader. Idag har jag på lions hov och kollat på hockey. Det blev en heldag. Janne var med och spelade. Det var riktigt kul att se på hockey. När jag kom hem såg jag på körslaget. Blev glad när Eriks kör gick vidare. Jag tycket att dom var duktiga, men å andra sidan var alla duktiga.
Skall hämta Janne och Ronny i Strömstad i natt. Efter matchen nalkas det mat och dryck. Man måste få ha lite kul på tu man hand ibland. Jag är helt såld på face book. Tycker det är urkul. Blir så stolt över mig själv att jag kan lägga in bildet och chatta m m. Idag kunde jag föraöver kort från kameran till datan. Det är inte så svårt. Det är bara att pröva sig fram.
Jag skall lägga in några nya bilder, från mitt egna arkiv.



Kan man bli annat än glad när man ser en glad tjej på självaste julafton.



Oj jag skall få en julklapp, tänker Tim. Tur att jag har en storasyster som hjälper mig!!!!!!!!!!!!




Dammsugare, va bra, tycker Tim.



Max väntar förtvivlat. Är den till mig, tro?



Mamma i familjen. Pepparkakor är gott. Jag tror att hon börjar bli hungrig. Det nalkas snart mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0