Måndag den 19 januari

Idag har jag varit hos doktorn. Han sjukskrev mig fram till den 12 faebruari. Jag hoppas komma igång och arbetspröva framledes. Börjar bli tråkigt att gå hemma. Jag börjar att bli piggare i kroppen, men inte bra. Jag kanske inte blir bättre än så här. Vem vet. jag får vara glad att det har gått åt rätt håll.
Jag har suttit med bokföring mest hela dagen, men en kik i face booken har jag allt haft tid med. Tycker det är urkul.
imorgon är det 5 år sedan min mamma dog. Tänk vad tiden går fort. Hon försvan ifrån mig flera år innan hon dog. Det är tråkigt när det blir så, men livet har en fram och en baksida.

Skall nu dyka in i mitt arkiv och se vad jag hittar där.

Här är mina två tjejer.








 

Så sa mamma att nu får du borsta tänderna och gå och lägga dig. Lydig som alltid, så gjorde hon som jag sa.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

I vilken drömvärld lever du i?

2009-01-20 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0