tredje januari.

Hemma igen från Dalarna. Vi har haft en jätte skön vecka. Jag har slappat, läst och löst korsord. Varit ute och gått. Det var snö och soliga dagar, vad mer kan man önska sig. Janne har varit ute och jagat  och vi har mått jätte bra. Jag får hoppas att vi får ett bättre år än vad 2008 kunde erbjuda oss. Det har varit ett jätte jobbigt år. Jag med all min värk. Jannes förlust av körkort och sedan den tråkiga olycka som drabbade honom. Han skall igån att jobba på måndag, men jag tror det kommer att gå bra. Han är mycket piggare nu. Hur det blir med mig kan man undra. Hade kontakt med ortopeden innan jag drog till Dalarna och ha sa att det inte fanns något som han kunde göra för mig. Jag får nog tyvärr ställa in mig på att jag har mina förslitningar och förskjutningar på kotor. Jag får hitta nya vägar och det kommer jag att göra.
Imorgon skall jag börja att gå med stavar. Fick det rådet av en kille i Dalarna som också har haft liknande besvär som jag har och har haft. Han gick små sträcker åt ggr och ökade på efter hand. Jag skall göra lika danat och se om det kan stärka mig. Skall även försöka att börja simma en dag i veckan. Allt för att stärka min kropp.
Jag önskar er alla en god fortsättning på 2009 och jag skall göra detta år så bra som jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0