Fredag 5 juni

Nu har jag gjort mina första 4 veckor på min utredning. Det har varit kul att ha något att göra. Nu nalkas det 8 veckor nere på spelbutiken. Hoppas att jag kommer att orka. Jag var några timmar idag i Ann-Catries affär och gissa vad jag fick ont av att gå och stå. Hoppas att det är oträning. Är det inte det kommer det inte att fungera för mig i sommar. Jag har ett knä och en rygg som verkligen ger sig till känna. Jag är så trött på att ha det så här och det värsta är att jag får leva så här.

Det är lite knäckande när man tänker tanken, men jag skall verkligen göra ett försök att orka komma tillbaks till arbetslivet. Jag kan bara uppmana alla som läser min blogg att lyssna på kroppen. Den skall hålla imånga år. Min är utsliten.

Jag fick mvg i social omsorg. Nu har jag 4 mvg, 3 vg, och ett betyg som jag inte har fått. Skulle tro att det blir vg på den kursen. Data har jag g, men det känns som ett mvg, för då fick jag verkligen slita. När jag ser hur bra det kan gå för mig kan jag tycka att det är synd att jag inte har skaffat mig en utbildning. Nu är jag för gammal och får inte studielån.

Men, men för sent skall syndaren vakna. Imorgon fyller min dotter 32 år. Tänk vad tiden går!!!!!

Nu har jag gnällt lite, men ni skall veta att jag mår bra som människa. Jag skall nog hitta min väg på något sätt.

Kommentarer
Postat av: May Britt

Jag beundrar dig och din viljestyrka.Du är HELT OTROLIG!!Att ha dessa problem du har men ändå inte ge upp,det står det respekt av!!Tänk så många som bara hade gett upp hoppet och bara satt sig ner.



Lycka till på färden och hoppas verkligen att du lyckas!!!

...och gör du inte det så kan du iaf verkligen säga att du har provat!!!



Grattis till betygen..



Kram!

2009-06-06 @ 07:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0