Söndag 21 juni.

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har kommit igång och arbetsprövat på spelbutiken i Grebbestad och det är kul. Skulla ha jobbat halvtid, men det blev för mycket. Gick ner till 3 timmar 3 dagar i veckan och det tror jag kommer att bli bra. Det är kul, men vad skall jag göra när kroppen inte håller. Det är lite förlikt mitt gamla jobb. Jag skall ta en dag i sender och vara glad för det jag kan göra. Blir lite ledsen ibland när jag förstår hur dålig min kropp har blivit, men då försöker jag vända på steken och tänka ; va bra att jag kan jobba lite!

Vi har varit en sväng till Dalarna. Jannes dotter tog studenten och så har vi hunnit att fira midsommar på Norrtjärr.
Om en stund skall jag åka till Grebbestad och jobb.
Lägger in några kort från Veroncias student och midsommar på norrtjärr.




Janne och Veronica i Leksand.



Jag, Janne och Veronica.



Veroncia med sina föräldrar.



Två dalmasar, Janne och Sören



Lite av gänget på festen. Mina barndomsvänner med respektive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0