Söndag 7 juni

Idag har jag varit i Bullaren och vävt klar min ripslöpare. Ville bli klar. IMorgon börjar jag och arbetspröva i spelbutiken i G-stad och då vet jag hur trött jag kommer att bli. Tog mig en sväng till Kvännevi och kollade när dameran spelade fotboll. Dit kom Gicka Vicky och MOa och då fick jag ju träffa dom.
På hemvägen la jag lappar i brevlådorna på Vinbäck, för samhällsföreningen. Jag vill beta av alla måsten innan jag drar till Dalarna. Sedan är det bara jobb som gäller. Skall igång med promenader och proteinpulver och detta skall reslutera i 10 kg:s minskning. Behöver detta p g a mina dåliga knä. Jag vet att bestämmer jag mig så fixar jag det, men hittills har jag haft lite ursäkter. Det är lättare att ta genvägar i livet, men det håller inte i längden.
Om en liten stund skall vi åka till LUr och rösta i EU:valet. Det är första ggr som jag åker dit. Mig spelar det inte någon roll var jag röstar, men det känns lite konstigt. Jag har ju alltid röstat i samhället.

Korten är från när Vicky och Tony var hos oss i Lundbjörken. Tim ligger i magen så det var sommar 07

Min lille going till barnbarn Max. Har är han utanför stugan i Dalarna. Tänk vad tiden går.



På väg till tomteland. Vicky, Moa, Max och jag



Moa och jag dansar på tomteland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0