Tisdag 2 juni

Varit ute och gått en lång skogspromedan med Gun. Vi gick upp i dungen och sedan ut på motionspåret. Jag har lättare för att gå i skogen än på hårda underlag. Känner mig riktig duktig. Känner mig harmonisk och tillfreds med livet. Det var länge sedan jag kände mig sån här. Har skickat iväg en ansökan om ett jobb. Får se om jag får det. Jogget är i Strömstad. Man måste försöka. Jag söker alla jobb som jag anser att min kropp klarar av. Det bästa skulle vara att komma ifrån f-kassa etc och bli en fri människa. Jag skall dit. Det som jag bestämmer mig för så blir det.

Har börjat att tänka på vad jag äter. Behöver gå ner 10 kg. Har beställt proteinpulver men det har inte kommit ännu. Har kört lite sallad och nyttig mat under tiden tills det kommer. Nu har jag bestämmt mig på riktigt. Det får ta den tid det tar.

Nu skall jag gå och sova. Det är en ny dag imorgon med nya utmaningar.

k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0