10/5 söndag em

Har varit en tur i Bullaren hos Vicky och Tony. Fick träffa mina barnbarn. Alltid lika kul att träffa ungarna. Väntar på att Janne skall komma hem från krossen.
Imorgon skall jag börja en arbetsbedömningsutredning. Den kommer att vara i 4 veckor. Man jag skall bedöma vad jag kan göra och hur mycket jag orkar. Känns meningslöst att göra den, men så är reglerna. Jag är mest intresserad av att inte förstöra mig mer än vad jag har gjort.
Har börjat att vänja mig med tanken att jag kanske inte kommer klara att jobba. Det har varit svårt. Hittar man ett jobb som är lätt som jag klarar av kan jag väl prova och se om kroppen håller. Vi får se vad det blir. Jag tar en dag i taget.
Nu skall jag igång med läxan igen. Är jätte dålig motiverad men vill ha det ur världen. Jag har ett hem som behöver en liten genomgång och en lillstuga som skall städas och möbleras. Trädgården vill ha sin lilla skötsel, så arb etslös kommer jag aldrig bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0