7 maj

Skall skriva några rader. Dagarna går och jag får inte speciellt mycket ur händerna. Hade tänkt att jag skulle göra lite läxor, men så blev det inte. Får bli lite skärpning från mig sida. Jag behöver alltid press på mig. Ju mer press ju bättre fungerar jag, men om jag mår så bra av det kan man diskutera. Dagarna rullar på. På måndag skall jag börja en arbetsutredning för finsam. Dom skall bedöma hur mycket jag orkar jobba. Jag har kommit så långt nu, så jag har vant mig vid tanken på att jag kanske inte kommer att orka jobba mer p g a min värkproblimatik. Det är tur att jag har mina barnbarn. Skulle tro att jag behövs lite nu och då. Jag skall nog klara av min situation.
Skall visa några bilder från en ljuvlig helg i Dalarna. Vi var där över valborg. Vi tog oss en tur till Rättviksmarknad, men jag tröttnar väldigt fort och så har jag dessutom svårt att gå länge på hårda underlag.




Min koling till gubbe. Här visar han tecken på att vara en livsnjutare och det är inte svårt att vara när vi är i stugan. Där kan man verkligen njuta av tillvaron. Helgen bjöds med fint väder, så vad kan man väl mer önska sig av livet.



Här grillar Janne korv. Vi behövde lite mat i magen. Inte dumt alls.




Patrik, Eva och Janne på rättviks marknad. Patrik har varit och köpt langos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0