Fredag 22/5

Jag hade skrivit ett inlägg innan jag la in bilderna från igår, men jag gjorde tydligen något fel. Men var iallafall bjudna till Peter på ägg och baccon frukost och sedan var det makrnaden som gällde. Vi hade en trevlig dag och kvällen var vi på kapten Viking och åt pizza. Dom som inte skulle köra bil drack öl. Jag körde så för mig blev det en lättöl. Vi gick och lade oss vid 11-tiden och var nöjd med dagen och kvällen. Tänk vad bra allt kan bli om man inte planerar allt och tar dagen som den kommer. Min dotter brukar kalla mig och Janne för kling och klang och det kanske ligger lite uns av sanning i den beskrivningen, men vi trivs med livet och vad mer kan man begära. "Dett ska va gott och leva annars kan det kvitta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0