Hej hej lördag kväll

Dagen har  bestått av att jag har gjort skolarbete. Jag har jobbar med Sten 79 år. Skall göra en biståndsbedömning över hans situation. Detta arbeta har jag gjort klart. Nu håller jag på med Marika som lever tillsammans med sin mamma som är missbrukarer, som själv hamnar i missbruk. Det arbetet skall jag göra klart imorgon.

Jag och Janne har haft en trevlig kväll. Janne gjorde god mat och vi åt och pratade under måltiden. Min dotter ringde och vi pratade lite. Jag har druckit lite vin och är yrslig i pannan. Jag vill bara säga att när man pratar med barnen känner man sig rik. Imorgon skall jag ta mig en tur till Röane.

Lite ur arkivet:



Vad sägs om detta? Bakad potatis, stekt karl-johanssvamp, frysta grönsaker och stekta grillskivor av älg.
Kock jan Danielsson svenskakocklandslaget!!!!!!!!!!



Kocken him selv. Han är min man i livet. Det bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0