Onsdag 13/5

Har varit på min utredning. Det är riktigt kul och skönt att ha något att göra. Första veckna är det mycket information och innehållet är bra. Vi har gjort en test som heter vägvalet och det var kul att höra resultatet. Man kände igen sig i de mesta situationer. Man kan ha nytta av det för att förstå andra människor också. Tänk va kul det är att lära sig nya saker.

Efter dagens slut skulle jag till sjukgymnasten och träna, men jag orkade inte. Mina armar var helt orkeslösa, ryggen värkte. Jag sa till sjukgymnasten att jag inte orkade, men ville ligga i sträckbänken. Jag orkade bara ligga i fem minuter och sedan fick det vara bra. Åkte vägen om vårdcentralen för att få ut min journal sedan min sjukdomshistoria börja de i februari i fjol. Jag är mest intresserad av vad det står i mina rönkgensvar. Jag vill förstå vad det verkligen är för fel på mig. Nacken har jag röntgensvaret på, men inte ryggen.

När jag kom hem stupade jag i säng. Tog en citodon, vilket jag nästan aldrig gör på dagen, men nöden har ingen lag. Jag sov en stund. När jag vaknade gick jag in och fikade med Gun. Hade tänkt åka till Bullaren och väva, men orkade inte.

Igår var Moa hos mig. Hon sov äver natten. Jag körde henne till skolan innan jag åkte till AME, där finsam håller hus. DEt är ovant att organisera moron för mer än sig själv. Man har legat av sig genom åren.

Nu skall jag in i duschen och sedan är det sängen som gäller. Jag skall upp imorgon och iväg.
God natt!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0