Söndag 17 maj

Sov lite längre idag. Skönt! Vi hade det jätte trevligt igår tillsammans med Gun och Jerker. Guns potatisgratäng var jätte go och Jannes grillade älgskivor var utgoa. Jag hade gjort en sallad. När det började bli kallt gick vi in och såg på festivalen. Jag gillade den som vann, Island och Albanien, så denna gång stämde det övereens med min smak. Sverige visste man ja att den inte skulle slå, även om hon är en duktiga sångerska, så passade inte biten in.
Helgen har varit bra. Fick städa, tvätta och njuta, vad mer kan man önska sig.
Imorgon skall jag börja att arbetsbedömas. Vi får se hur den veckan blir.
Norge är nog urlyckliga idag efter segern och så 17 maj på det. Grattis Norge!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0