10 augusti

Varit ledig idag också. Sov jätte länge. Vaknade tidigt och var uppe och tog en citodon ( värktablett). Hade så himla ont så det fanns inget att välja på. Somnade och sov och sov. Behlvde nog det. Hade allt en massa som jag hade behövt göra, men det får göras en annan dag. Är kroppen slut så är det.

Tog mig en tur upp i skogen. Skulle gå 3km, och det gjorde jag, men så såg jag en led som vätte av mot hällekistan och där gick jag in. Blev en gidigen promenad. Plpckade lite svamp, lagom till några kvällsmackor. Blir senare när Janne kommer hem. Jag var nog ute och gick minns 1,5 timma och det känns. Måste komma igång med promenader för att stärka mig själv.


Imorgon fyller mitt älsta barnbarn9 år. Tänk vad tiden går. Grattis min goa Moa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0