9 augusti

När jag nu äntligen har kommit igång att blogga får jag väl skriva några rader. Veckan som har gått har bestått av arbete. När jag jobbar mycket orkar jag inte med något vid sidan av. Hemmet får bara vara. Janne har kommit hem från Dalarna och det är skönt. Tony (min måg) har slitit av sin hälsena och det är ju mindre bra. Vi tog oss en tur till honom idag. Janne plockade ihop lite jakttidningar så att han har något att bläddra i. Blir nog långa dagar för honom, men vad att göra.

Sitter och dividerar med mig själv om jag skall gå en liten sväng. Är så  jävla trött efter veckans arbeta och kroppen värker. Skulle vara bra om jag tog mig en tur. Jag är tyvärr lite nat av naturen när det gäller att röra på mig. Har gjort en grekisk sallad som vi skall äta när Janne kommer hem. får börja att tänka på vad jag stoppar i mig. Har gått upp ett kilo i sommar så jag måste se till så det inte blir mer kilo.

Jag har kommit på att jag skall göra en syhörna nere i källaren där jag har haft min data. Måste börja och få ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0