Blåser och regnar

Idag har det blåst och regnat hela dagen. Det har varit skönt att ha tak över huvudet. Har jobbat tidigt pass, fram till 14.00.
När det är sådant här skitväder har jag jätte värk i kroppen. Iband blir jag verkligen trött på att ha så himla ont.

När jag kom hem från jobbet var Emma och Gicka här och inspekterade kattungarna. Dom tyckte allt att dom var goa. När jag sitter här och skriver hör jag hur de små liven piper i det andra rummet. Jag är lite orolig för hur vi skall bli av med alla kattungar. får nästa katt 5 stycken hon också då har vi 10 kattungar, men som sann optimist som jag nu är så tror jag det kommar att ordna sig. I annat fall får vi ta dom till veterinären och så får han sätta en spruta och göra lidandet kort. En hemsk tanke, men vad gör man. Vi skall sterilisera Vickan och Vilma så vi inte utsätter dom för nya kullar.

Imorgon börjar min lappteknikskurs. Jag har inte förberett något så jag tar med mig min virkkorv och ett glatt humör. Damerna är lappentusiaster, så jag kommer nog att bli taggad att komma igång. Behöver ha lita att visa upp på min kreativ blogg, så den blir lite intressant att läsa för er som gillar hantverk. Det kommer, jag lovar.
Fram till dess så får ni hålla till godo om vad jag skriver om mitt vardgsliv, mina barnbarn och mina katter.

kramar Ann-Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0