Det var längesedan sist. 6/8-10

Det var längesedan jag skrev i min blogg. Det har hänt mycket sedan 14 februari. Jag brottades med f-kassan mig själv och allt vad det innebär att ha en kropp som inte fungerar fullt ut. Tillslut blev jag så trött på allt och gick min egen väg. Ett bra val.

Jag gjorde klar min kbt på nätet och den tror jag har hjälpt mig att hitta de rätta verktygen som jag i det läget behövde. Slängde in några jobb ansökningar och fick ett vikariat på hedegården.

Jag har jobbat sedan i maj och det går bättre än vad jag hade tänkt mig. Kroppen håller. Jag äter värktabletter vid behov men den smällen får jag ta. Har varit motståndare till tabletter, men man får ändra sig efter hur kroppen mår.

Högeraxeln som jag har haft så ont i är en frusen axel. Det har gjort jävligt ont, men nu har den börjat frysa och då blir värken lidrigare. Det kommer att ta tid innan det går över. Det som är positivt är att det kommer inte tillbaks igen. Alltid något.

Jag jobbar hela sommaren, men har hunnti vara ledig mellan varven. Vi har varit och firat jannes mamma som har fyllt 90 år. Vi har varit en vecka i Danmark. Janne har kört cross. Vi har haft Hasse på besök och familjen Rusten. jag känner mig nöjd över vad vi har hunnit med trots allt vi inte har haft någon semester. Det som känns jobbigt är att jag inte hunnit med mina barnbar. Vi skall ta oss en tur till liseberg nu på sensommaren och det skall bli kul.

Janne har åkt till dalarna denna helg och jag jobbar. Så får det bli ibland. Jag hade allt velat följa med, men man kan inte få allt här i livet.

Nu skall jag slänga mig i duschen och förbereda mig inför kvällens jobb.

Ni får ha det så bra alla som läser min blogg. Jag kommer a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0