En vanlig dag

Skall skriva några rader. Jag har jobbat kvällspass och gick hem från jobbet. Skall försöka komma igång att gå till och från jobbet de dagar som det fungerar. Tror det tar ca 20 minuter, så man kan ju inte skylla på att man inte har tid. Det skon klämmer är att jag har svårt att ta mig ur sängen på morgonen. Jag skall iallafall göra ett ärligt försök. Jag är tyvärr lite lat.

Har varit inne på vickys blogg och tagit några kort på min lilla nio åring som fyllde år igår. Jag skall lägga mig nu, för jag jobbar tidigt pass imorgon

God natt!!!!!!

Moas födelsdag



Vilken nöjd tjej. Man kan själv känna känslan hur det var på morgonen när mamma kom in med packet och sjöng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0