Mitt barnbarn fyller 9 år idag!!!!!!!!!!!

Idag för nio år sedan föddes mitt första barnbarn. Det är en speciell känsla att bli mormor för första gången. Hon döptes till Sonja, Judith, Moa och kallas för Moa. Jag har jobbat ikväll så det blev inget firande för min del idag. Hon skall ha vuxenkalas på söndag. Som tur är jag ledig på söndag.

Idag har jag och Janne varit och klippt oss. Det gjorde gott. Vi var långhåriga båda två. Får se om vi kan ta ett kort till helgen och lägga in. Jag har inte tömt min kamera än. Datorn är ny så jag har bara några kort på mina barnbarn i arkivet. Dessa kort har jag taggat från Viktorias blogg. Praktiskt att kunna göra så.

Kvällen har bestått av jobb. Jobbade mellan 16-21. Ett kort pass, men det passade bra nu efter förra veckans alla jogg dagar. Min kropp är lite värkig just nu.

Jag har inte kommit igång med några kreativa projekt, men hoppas att jag skall göra det nu när vi närmar oss hösten. Jag har fått facusera på att orka jobba. Jag vill även komma igång att spela bridge igen. Det var ett tag sedan jag spelade sist och det får inte gå för långt mellen varven för det är lätt att glömma bort hur man budar och spelar. Bridge är inget enkelt spel, men väldigt roligt. Skall kika in i Vickys blogg och se om hon har tagit kort på Moa. Återkommer i så fall med ett fota.

Så lång alla ni som läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0