Veckan som har gått.

VEckan har bestått av jobb, två barnbarn som har fyllt år. Två tillfällen i svampskogen. Jag skall börja med att gratta mitt minsta barnbarn Tim. Grattis Tim på 3 årsdagen.



En glad 3 åring på sin födelsedag. Gissa om han gillar traktorer.
Han är traktor fantast. Det blir nog en bonne av denna grabb.

Sista grabben ut är Max som fyllde 7 år den 20 augusti. Grattis Max!!!!1



En cykel pasa utmärkt till en sjuårig grabb. Mormors lilla "socker Vadd, Socker vadd".

Nu har alla mina barnabarn fyllt år och alla är nöjada och glada. Nu nalkas skolan. Max
börjar i ettan och det vet vi ju alla hur spännande det är. Moa börjar i trean.

Timsen får hålla sig till förskolan.

Hösten är i antågande, men idag har jag och Janne haft en härlig tur i svampskogen. vi var ute
i tre timmar och gick nog närmare en mil, i kuperad terräng. Solen sken, så det finns inget att klaga på.
Jag har fotat lite i skogen.



Skogens guld. Visst är ser det läckert ut!!!!!!!



Nu är det allt bra skönt att slå ner häcken. Det nalkas en kaffe paus. Det är jag själv på bilden.
Skogen är full av ljung och det är så himla läckert.



Janne förbererder eldstaden inför kommande jakt. Stället som vi befinner oss kallas för statoil och
där fikar jaktgubbarne och kokar bullens pilsnerkorv.



Janne!. Nu nalkas det fika. Det är vi verkligen värda efter denna långa skogspromenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0