6 januari 2010

Nu är det nytt år igen och nya utmaningar. Jag har lite frågetecken runt mitt liv, ang jobb eller sjukskrivning. Det känns lite jobbigt att inte veta hur det skall bli.

För att summera året som har gått får jag nog säga att det har varit bra. Om man bortser från min problimatik så har året varit bra. Jag har blivit utbildad undersköterska med bra betyg. Alla runt mig är friska och krya.

27 dec åkte vi till Dalarna och firade nyår. Veckan var bra. Det var kallt men vad gör det. Det är bara att klä sig varm och gilla läget. Jag försökte att promener så fort jag hade möjlighet och det har jag fortsatt med denna veckan också. Jag måste ha ner mitt blodtryck och kolesterol.

Jag ser framemot detta år och skall göra det bästa av min situation. Just nu håller jag på att sticka en halsduk till Moa och den ´är snart klar. Fotar den och lägger in en bild när den är färdig. Vicky ville ha lite tunnare sockar till Moa och jag skall försöka åstakomma det. Har stickat ett par som ligger i min stickkorg och dom är inte speciellt fina, men jag skall göra ett nytt förskök. Är så nöja att jag har kommit igång med handarbete. Jag gillar att skapa och detta år skall gå i skaåandets tecken. Jag måste ju leva upp till bloggnamnet annhelens kreativa hem.

Har funderingar på att göra en hemsida. Skall se om Gicka kan hjälpa mig att skapa den. Nu skall jag gå och sova.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0