Måndag den 18 januari 2010

Stog upp tidigt med Janne. Har suttiti och kollat på morgon tv och eldat samtidigt. Nu skall jag focusera på bokföringen för sotenäs mcc. Ligger efter som vanligt. Får försöka att bokföra månad för månad under 2010. Blir så mycket lättare inför bokslutet. 2008 och 2009 har varit år som varit lite jobbiga. 2008 p g a allt som hände med mig och Janne. 2009 gjorde jag klar min utbildning. 2010 får bli året då jag slutar att skjuta upp allt.

Har bestämt mig för att gå ner 10 kg. Börjar så smått idag att minska ner matintaget, för att efter några veckor köra en soppkur på två veckor. Har varit emot detta, men har ändrat mig. Det hjälper ju till att få en snabb effekt och då ser jag det som en hjälp på vägen. Jag kommer att se de två veckor som en reningsprocess för kroppen.

I helgen var vi i Stockholm på 50-års kalas till en gammal vän till Janne. Vi hade jätte kul. Vi tog in på hotell. Janne visade mig var han hade bott under sin uppväxt. Platsen heter Segeltorp. Vi var aldrig inne i stan. Det skall vi ta en annan gång.

Nu är det bokföring som gäller!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0