Åter en solig dag

Hösten är allt bra ljuvlig. Luften är så frisk och lyser då dessutom solen är det så himla skönt. Tog mig en promenad med mina stavar i skogen. Blev nog 3 km. Det är tredje dagen irad som jag har varit ute och gått. vill ha det som en regelbunden vana.

Idag har jag varit och hämtat mina barnbarn på förskolan. Jag körde hem dom till tony. Vi drack en kopp kaffe och pratade lite. Vi bestämde att barnen skall sova hos mig från fredag till söndag, alla tre. Tony och Vicke behöver lite ledigt och jag behöver lite sällskap.

Idag har jag varit riktigt trött på katterna. Känner att dom finns över allt. Dom är jätte goa men det är joggigt med 10 katter runt benen. Hoppas att vi blir av med dom. kan tänka mig att behålla en. Först sa jag två, men det får nog räcka med en.

Imorgon skall jag på bun. Hoppas att jag får vara kvar i bun. Har varit trött på politiken, men jag har varit trött på det mesta. att vara dålig och sjukskriven i två år som jag har varit är en kämpig tid. Nu känner jag att jag är tillbaks i spelet igen. Tur att vindarna kan vända.

Nu nalkas sängen. Imorgon blir det inte någon sovmorgon, utan då ringer mobilen kl 7.00.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Gicka

Duktig du är Mamma... Är stolt över dej :)

2010-10-13 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0