En solig lördag

Vilken dag. Solen skiner och höstlöven lyser gula på träden. Har varit ute och gått en lång promenad i skogen. Jätte skönt. Igår var jag en tur till mina gamla grannar Irene och Filip. Alltid lika roligt att träffa dom. vi satt och pratade drack vin och hade allmänt trevlig.

Jag har varit inne och snurrap på nätet och sökt efter utbildningar. Har lust att läsa om kost och hälsa, stress eller någon liknande utbildning. Finns en del att välja på. Någon förändrin skall det bli i mitt liv, men vet inte vad. Kommer inte att hålla att jobba med alla dessa tunga lyft, jag får ta saken i egna händer och utveckla mig själv igen. jag kommer att lyckas, det vet jag. har alltid vänt allt som är svårt till att bli bra i slutänden. Jag har en inomboende kraft som inte många har. Den skall jag utnyttja nu. Har kommit till insikt om vad jag vill. Jag är en segrare!!!!!!!!!!!

På dagarna sitter jag och lyssnar på ljudböcker och stickar. Matar katter och har det bra. Janne är på älgjakt i Dalarna. Han kommer hem nästa helg och det skall bli skönt. Är inte riligt att vara ensam i längden, men skönt ibland.

Nu skall jag förtsätta att lyssna på"Kennydys hjärna" av Henning Mankell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0