Söndag kväll

Det har inte hänt så mycket idag. Jag har suttit och stickat och lyssnat på en ljudbok. Har varit ute och gått 3 km och njutit av höstluften. Äter min LCDF kost och mår bra. En jätte lätt kost om man vill må bra och gå ner i vikt. Jag har nog gått ner ca 2 kg, men det som är konstigt är att jag börjar få midja. Det har jag inte haft på många år. Skall bli kul och se om jag får de hälsoeffekter som jag tror att det kommer att bli.

Till veckan får jag nog försöka att göra lite sysslor hemma. Nu har jag vilat och haft det lugnt och skönt ett tag.
Onsdag skall jag spela bridge. Känner att jag har glömt allt, men det kommer väl när jag väl sitter med korten i handen.

 god natt alla som läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0