Tisdag 2610

Jag har fortfarande inte fått laddat ner korten. Ibland är jag seg och ibland riktigt allert. I måndags började jag ett nytt tankesätt. Jag skall lägga till en god vana och göra två saker som har hängt över mig. Min goda vana är att ta en promenad varje dag. Behöver inte vara en lång promenad, utan tanken är att det skall bli en vana.
Jag har några varor som skall levereras och en faktura som skall skrivas. jag liggger ute med lite penar, så det skulle inte vara så besvärligt att få tummen ur. Men det kan det vara.

Jag känner mig nöjd med livet. Har lite planer om framtiden, men det håller jag för mig själv tills vidare. Jag kan säga så mycket som att det lutar till en ny utblidning för min del. Jag behöver ett jobb så att jag kan finansera utbildnignen och förståss komma in. Jag har tio år kvar att jobba och räknar med att jag får ordna för mig själv. Med den utslitna kropp som jag bär på, så är jag i underläge när det gäller vissa jbb. Men jag är en person som aldrig ger mig-

Fortsätter med min LCHF kost och tycker det går jätte bra. Ingen svår kost att följa, men huvudet måste vara med. Det är där alla inställningar sitter. Läsar bloggar och böcker om kost och hälsa och det är intressant.

Nu skall jag snart gå och knyta mig.
God natt alla ni som läser min blogg.

Ann-Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0