Var ett tag sedan jag skrev.

Jag har varit dålig på att skriva i min blogg. Det går upp och ner i det fallet. Jag har varit på Näl och opererat bort livmoder och äggstockarna. Det var väldigt jobbigt efter operationen. Jag har fortfarande ont och går på tabletter.
Väntar på besked om knölen som dom samtidigt opererade bort. Hoppas att det är en godartad knöl.

Har köpt mig garn och håller på att sticka en pippi tröja till mig själv. Fotar den när den är klar. Sitter och lyssnar på ljudböcker och stickar. Idag har jag tillbringat stora delar av dagen vid tv.

Nu har jag åtta kattungar runt benen på mig i köket. Dom är så himla goa, men jag vill allt bli av med de flesta. Kan tänka mig att behålla en eller högst två.

Jag fortsätter att äta LCDH. Det går jätte bra. Inte ett dugg svårt. Igår fuskade jag av artighetsskäl, men det får bara bli ibland. Tycker inte det är speciellt gott med kaffebröd nu när jag har vant mig vid den nya kosten.
Idag har min meny sett ut så här:

Frukost: äggröra met två ägg som jag vispade ihop med två msk grädde.
Mellanmål: naturell yoghurt med proteinpulver och husk.
Middag: en stekt kotlett, lite svamp och lök, samt blomkålsgratäng, hälde över lite grädde. Jag blandade en bunke med vitkål, 1 dl cremfraich och 4 msk majonäs.
Kvällsmat. 1 burk med makrillfile och massor av majonäs, samt en klick med keso och en tomat.

Dricker vatten eller mineralvatten, både till maten och mellan målen.

3 muggar kaffe med grädd.

Inte illa att få äta allt detta och samtidigt gå ner i vikt. Man får äta jätte go mat och mätt blir man.

Nu skall jag snart slänga mig i säng. God natt alla som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: maggis

skönt att du är hemma igen i alla fall, du får krya på dig stor kram

2010-10-06 @ 21:40:16
URL: http://gorbra.blogg.se/
Postat av: maggis

skönt att du är hemma igen i alla fall, du får krya på dig stor kram

2010-10-06 @ 21:40:34
URL: http://gorbra.blogg.se/
Postat av: maggis

skönt att du är hemma igen i alla fall, du får krya på dig stor kram

2010-10-06 @ 21:42:11
URL: http://gorbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0