Det var ett tag sedan!!!!!!!!!!!

Jag har inte skrivit på ett tag av olika anledningar. jag kommer att göra en kort sammanfattning om vad som har hänt. Just nu är det focus på våra katter.

En av Vickans katter fick vi avliva. Den hade gomspalt. vi åkte till veterinären i Dingle för att få hjälp. Det fanns inget att göra för den katten. Den är nu i katthimlen. Jag döpte honom till Willgott,

Igår kväll fick katt nummer två fyra kattungar. Lägger in lite foton. Mina barnbarn väntar på att få se dom.




Här är Wilma med sina fyra goingar.



Det är lite svårt att se alla hur dom ser ut, men frågar ni mig så är ju alltid mina katter finast. Att man kan bli så himla tomsig när det gäller katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0