Fortsättning från mitt förra inlägg

Jag fick inte med de sista raderna som jag skrev i förra innlägget. Jag vill uppmana alla som vill och kan börja med att äta som jag gör, om det visar sig att jag kommer att må bättre. Jag kommer inte på något sätt överdriva min situation. Det har jag fått nog av. Alla som påstår att man kan bli frisk av att äta vitaminer eller andra påstående. Var kritisk mot alla som försöker påverka dig till att må bättre. Alla gör det för att tjäna pengar. Ta som exempel cambridge. Detta är enbart ett försäljningstrick. Gå inte på det. Ät istället mat och må bra och gå ner i vikt på ett naturligt sätt. Tro på mig. Jag har ingen vinnig av att lura er alla.

Följ mitt liv så skall jag presentera hur jag kommer att må och hur det kommer att gå för mig. Jag är ett levande exempel på hur det är att ha en värkande kropp.

Ikväll har jag varit på KF. Jag kan inte förstå detta partiet miljö och vänsten hur dom tänker, men det beror nog på att vi inte lever på samma planet. Jag ser mi själv som en jordnära person, men hur vi än vrir och vänder oss så behöver vi personer som har pengar och som kan investera i olika sammanhang. Hoppas att alliansen vinner, annars kan vi se oss i det blå skåpet vi som bor på glesbyggden.

Ann-Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0