Fortsättning.

Jag publicerade förra inlägget för att mina barnbarn väntar på att få se hur katterna ser ut.

Dagarna rullar på. Jag jobbar och har det bra i största allmänhet. Har lagt om min kost. Börjat att plcoka bort allt vitt mjöl, potaits och pasta. Även alla sötsaker. Skall verkligen se om man mår så bra som alla säger. Tappar jag då några kilo dessutom så är det bra. Kommer att uppdatera hur det går i denna blogg.

Jag har inte kommit igång så bra med min kreativitet, men någon ggr så skall jag väl komma igång. Jag gör allt lite ibland, men jag har inget färdigt resultat. Tyvärr är jag sådan ibland att jag inte blir färdig med det jag gör.

Helgen som gick var jag och Janne med på Vm i makrillmete. Vi satt i alliansbåten. På kvällen åt vi makrillsoppa på stora hottellet i Fjällbacka. en trevlig kväll.

I tisdags var jag med Vicky på T-strand. Hon skull shoppa lite. Jag fick den äran och passa mina härliga barnbarn i lekparken. Hade med mig kameran och tog några kort.

Imorgon har jag tänkt mig att städa. Hoppas att jag kan få igång kroppen. Till helgen är det cross i Lindköping.




Några partikamreter och så en c.



Några tlll i alliansbåten-



Tim som gungar när vi var på Tanusmstrand.



Max.



Och så lite katter igen.



På dessa två bilder är dom precis nyfödda. Tidigare inlägg är dom snart i dygn gamla.

Väl mött alla som läser min blogg.

Ann-Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0