Tisdag 7 augusti

Jag får väl skriva några rader igen. Går dagar emellan mina inlägg av olika anledningar. Helgen som gick var vi i Lidköping på cross och på kvällen var vi på bankett på statdshotellet i Lidköping. Det var en trevlig kväll. söndag morgon vaknade vi upp till en solig dag. Vi åkte hem mitt på dagen och var hemme på eftermiddagen. vi möttes av två kattmammor som troligen hade längtat efter oss.

Nu har jag hållit mig ifrån vittmjöl, potatis, pasta och sötsaker en vecka. Det har gått bra. Förra veckan mådde jag urdåligt, men nu mår jag bättre. Jag har ätit på jobbet två dagar för då har det varit soppa och omelett. Är inte säker på om ddom har haft mjöl i redningen, men jag får ju inte gå till överdrift. När vi var på stadt drack jag en irich koffe och drack vin så visst har jag syndat lite. Jag skall va så noga jag kan, men inte gå till överdrift. Då kan det bli svårt att ha ett normalt liv.

Jag går upp och ner ett halvt kilo, så någon viktminskning kan jag inte säga att det har blivit än, men jag känner mig lättare i kroppen. Det skall bli kul att se om jag kommer att bli så pigg som jag har läst i andras bloggar att dom har blivit. Är ni intresserade får ni följa min blogg.

Idag har jag varit på Bun och sedan jobbade jag kväll. Jobbade ävn i går kväll. Nu skall jag vara ledig i två dagar och sen är det jobb från fredag kväll till söndag kväll. Så det finns inget problem vad jag skall göra till helgen.

Det har blivit lite dåligt med motion. Har inte hittat någon bra modell att komma igång fullt ut. Jag får väl ta en sak i taget. Jag har ju alltid haft hundra blås, men den kariären är slut, utan jag får ta det lugnt, så jag inte stupar igen.

Rent allmänt kan jag säga att allt är bra. Visst värker kroppen men det får jag leva med.

Kattlivet: i bakgrunden hör jag mina katter kurra. Den första kullen av kattungar börjar bli riktigt stora nu. Imorgon kommer det två personer som skall välja från den första kullens katter. jag får hoppas att vi blir av med katterna. Jag kommer att sakna dom små liven, men jag kan ju inte ha tio katter. Någon katt kan jag tänka mig att behålla.

kramar

Ann-Helen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0